Veelgestelde Vragen
Waarom Ka-in?
Wij selecteren ons K-Beauty assortiment zorgvuldig op kwaliteit en de producten worden geleverd door officiële merken / distributeurs / importeurs.
Alle producten die wij verkopen zijn geregistreerd door een RP in de EU en gelabeld conform de cosmetica wet- en regelgeving van de Europese Unie.
Hebben jullie een fysieke winkel?
Wij hebben geen fysieke winkel. Ka-in is een webwinkel. Bestellingen worden vanuit Amsterdam per post verzonden ( of via lokale bezorgdienst binnen Amsterdam ).
Zijn de producten cruelty-free?
Ja. Dierproeven voor cosmetica zijn bij wet verboden in Europa, dat geldt zowel voor eindproducten als voor de losse ingrediënten. De producten die wij aanbieden zijn geregistreerd in overeenstemming met de cosmetica wet- en regelgeving van de EU.
Wat zijn de verzendkosten?
Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,95. Gratis verzending geldt bij alle bestellingen vanaf €50 in Nederland. Meer info over verzending en / of tarieven buiten Nederland vind je op ons Verzending pagina.
Hoe kan ik een artikel / bestelling retourneren en hoe zit het met terugbetalingen?
Zie info op ons Retourneren pagina.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Je bestelling wordt de eerstvolgende werkdag verzonden, soms ook op zaterdag.
Kan ik mijn bestelling volgen?
Verzendingen via PostNL kan je altijd volgen via de link die je per email ontvangt. Lokale bezorging in Amsterdam vindt altijd plaats op een vooraf afgesproken dag & tijdvak.
Ik heb een andere vraag…
Je kunt altijd contact met ons opnemen via info@ka-in.nl of via het contactformulier.